Privacy en Klachten
Privacy :
- Privacy-verklaring, opgesteld door A.M. Bal-Schiermeier
van praktijk Helica :
Privacy verklaring A.M. Bal-Schiermeier van praktijk Helica
- Privacy-reglement, opgesteld door beroepsvereniging
Nederlandse Federatie
Gezondheidszorg, is bij mevrouw A.M. Bal-Schiermeier van praktijk Helica.
Desgewenst kan tegen kostprijs een afschrift van dit reglement worden
verkregen.
- Privacy-policy met provider Active24 :
Privacy policy website praktijk Helica
Algemene voorwaarden :
Zie :
Algemene voorwaarden praktijk Helica
Opstartprocedure behandeling :
Tijdens het intake-gesprek ontvangt u :
- de behandelovereenkomst, door u thuis in te vullen
- de akkoordverklaring, door u thuis in te vullen
- de actuele tarievenlijst
Zodra deze drie documenten volledig zijn ingevuld en ondertekend neemt
praktijk Helica binnen twee werkdagen contact met u op voor het maken van de
eerste behandelafspraak.
Bij (eventuele) langdurige afwezigheid van de therapeut is waarneming
gewaarborgd. Uiteraard zal uitsluitend in overleg en met schriftelijke
toestemming van de cliënt dossier-overdracht plaatsvinden.
Klachten :
Klachtenreglement, opgesteld door CAM COOP. Uw klacht zal volgens dit schema
-
CAM COOP worden afgehandeld
Let op : (eventuele) vergoedingen door Uw
zorgverzekeraar hebben uitsluitend betrekking op behandelingen die vallen onder
Psychosociale Therapie of Teken/Kunstzinnige therapie.
|